Kundtjänst: 0300-323 400 öppet helgfria vardagar 07-16

Reklamera en produkt

Har du en produkt inköpt hos Netjakt AB som gått sönder under garantitid? I så fall behöver du fylla i reklamationsformuläret och sedan skicka in varan till oss. 

Hantering av reklamationer

Efter att reklamationsformuläret är komplett ifyllt skall varan sändas till oss:
• Märk försändelsen tydligt med ditt namn.
• Emballera varan väl och skicka den till nedan adress:

Netjakt AB
Västra Rågdalsvägen 21
434 99 Kungsbacka

När vi mottagit din reklamation samt ifyllt reklamationsformulär så kontrollerar vi den felaktiga produkten. I vissa fall skickas produkten till tillverkaren för reparation eller åtgärd. I vissa fall kan varor hanteras och åtgärdas direkt hos oss. När varan är åtgärdad skickas den tillbaka till dig. 

Vi hanterar bara reklamationer som är inköpta hos Netjakt AB.

Handla tryggt

certifierad ehandel   Trygg E-Handel

klarna logo white

 

postnord logo footer

Om Oss

Om oss
Kontakta oss
Våra köpvillkor
Returformulär
Reklamation

Org. nummer: 556969-9845
Bankgiro: 251-2358
Swish: 1233005113
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Nyhetsbrev

Ta del av våra kampanjer!

Västra Rågdalsvägen 21
434 99 KUNGSBACKA
0300-323 400

Webbsida av Joomlaproffs.se